Ons doel: het maximaliseren van uw shoppertransacties

In & outstore shoppersigning

Shopper insights als startpunt voor goede signing

Het succesvol beïnvloeden van shoppergedrag, dat is het belangrijkste resultaat van goede in- en outstore shoppersigning. Dit vereist inzicht in de belangrijkste shopper drivers en barrieres, inzicht in specifiek shopperbehoeften en kennis van hoe u shoppergedrag kunt veranderen. Een goed doordacht ‘shopper touchpoints plan’ zowel buiten als binnen in uw winkel is de basis voor een goed en succesvol pakket binnen- en buitensigning.

Full service in- en outstore shoppersigning partner

Met bijna 25 jaar ervaring in binnen- en buitenreclame ontwikkeling en implementatie, is Virupa Visual Solutions in staat om het gehele traject van A tot Z voor u te verzorgen. Kortom: alles in één hand, wel zo makkelijk.

Afhankelijk van de opdracht nemen wij de verantwoordelijkheid voor:

  • Het op basis van uw briefing uitwerken van uw formule-huisstijl danwel de specifieke point-of-sale presentatie door onze creatieve studio;
  • Het 2D of 3D visualiseren van deze elementen en de verschillende verschijningsvormen hiervan op locatie;
  • De doorvertaling hiervan naar de verschillende winkel‘touchpoints’;
  • Op basis van aspecten als formule-huisstijl, duurzaamheid en toepassing, advisering met betrekking tot de keuze van technieken en materialen;
  • De volledige (in-huis) productie;
  • Het voorbereiden van de montage en installatie en het regelen van alle daarbij voorkomende zaken als eventuele vergunningsaanvragen en inventariseren van bouwkundige consequenties;
  • Het vakkundig en snel monteren en installeren van alle elementen op locatie rekening houdende met een minimale verstoring van uw dagelijkse operatie;
  • Het verzorgen van onderhoud middels op maatgesneden onderhoudscontracten en heldere service level agreements;
  • Het beheren van uw voorraad en logistiek van uw voorraad binnen- en buitenreclame-artikelen middels een speciaal door Virupa voor u tailormade ingerichte webshop waar uw vestigingen de verschillende items on-line kunnen bestellen;
  • Last but not least, het bewaken van uw formule-huisstijl middels een digitaal huisstijlhandboek en een goede documentatie van de voor u ontwikkelde sign items.

Succesvolle in- en outstore shoppersigning

Het ontwikkelen en implementeren van een een totaal nieuw pakket shoppersigning of de hernieuwde invulling van een onderdeel hiervan brengt de nodige voorbereiding met zich mee.

Een aantal aspecten zijn hier van belang:

  • Een helder beeld van het DNA van uw formule;
  • De vertaling hiervan naar een éénduidige en krachtige formule-huisstijl;
  • Inventarisatie van de ‘dragers’ en ‘touchpoints’ waarop uw formule huisstijlelementen en point-of-sale communicatie tot leven dient te komen;
  • De daadwerkelijke ontwikkeling van uw formule-communicatie en specifieke point-of-sale communicatie;
  • De productie, montage en installatie al deze items;
  • Het bij voorkeur zorgvuldig vastleggen van uw formule-huisstijl in een formule-huisstijlhandboek of middels point-of-sale guidelines;
  • Het bewaken, onderhouden en beheren van uw formule-huisstijl.

Uw interesse gewekt? Neem vrijblijvend contact op met één van onze accountmanagers voor een eerste kennismakingsafspraak.

Terug naar het overzicht

Meer informatie?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht