Binnensigning

Binnensigning

Om een goed binnensigning-plan voor uw winkel te realiseren, is het essentieel om na te denken welke ‘touchpoints’ u waarom en hoe wilt invullen. Bij een inventarisatie op locatie lopen de experts van Virupa samen met u systematisch langs de verschillende ‘touchpoints’ en bepalen samen met u relevantie en invulling.

‘Touchpoints’

De meest essentiële ‘touchpoints’ voor wat betreft binnen signing zijn:

Voor de invulling van de verschillende ‘touchpoints’ zijn de mogelijkheden legio. Van full colour prints middels folies, 3D gefreesde letters in allerlei uitvoeringen en materialen, bestickering, doeken al dan niet in frames of andere profielen, verlicht met LED of andere vormen van verlichting, schapborden, schapstoppers of wobblers. Daarnaast winkeldisplay-presentaties in de vorm van vloer- of toonbankdisplays danwel volledige shop-in-shop presentaties waar we nauw samenwerken met ons zusterbedrijf Tritop Interieurbouw (www.tritop.nl).  

Met onze shopperkennis evenals onze expertise op het gebied van materialen, productieprocessen, montage en installatie helpen wij u graag om invulling te geven aan uw specifieke pakket binnen signing.

Realiseren van conversie op de winkelvloer

Een goed begrip van uw shoppers en de specifieke reden van hun bezoek aan uw winkel (de shopper missie) is een belangrijk startpunt. Dit samen met een goed doordacht en slim gepresenteerd assortiment producten dat inspeelt op de behoefte die uw shopper op dat moment heeft. Kortom, er zijn vele aspecten die medebepalen of uw shoppers wat bij u kopen, wat ze bij u kopen en waarom ze dat doen.

Om maximale conversie te krijgen naar daadwerkelijk aankopen is een goed doordacht binnensigning plan essentieel. Virupa is hier met haar meer dan 22 jarige winkelervaring een volwaardig gesprekspartner. Het faciliteren van het keuzeproces van de shopper is ons werk om daarmee uw omzet en rendement op de winkelvloer te verbeteren.

Effectieve binnensigning

Aspecten kenmerkend voor een effectieve binnensigning zijn:

  • Goede en duidelijke vindbaarheid van de verschillende productcategorieën in de winkel (navigatie);
  • Binnen de desbetreffende categorie duidelijke signing die de shopper helpt om snel de verschillen tussen de diverse alternatieven aan te geven (browsing);
  • Relevante productinformatie die inspeelt op de informatiebehoefte die de shopper op dat moment heeft;
  • Sfeer en beleving om het shoppen en de totale winkelbeleving zo aangenaam mogelijk te maken;
  • En dit alles binnen een simpele, duidelijke en herkenbare formule huisstijl.

Onze experts helpen u graag om de doorvertaling hiervan te maken naar concrete sign-materialen.
 

Terug naar het overzicht

Meer informatie?

Vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Algemene gegevens
  • *
  • *
  • *

Velden met een * zijn verplicht