Naar inhoud

Andrelon - Unilever

Vloerdisplay haarverzorgingsmerk Andrelon

Merken bouwen middels displays op de winkelvloer.

De vraag van Andrelon (onderdeel van Unilever) was om een vloerdisplay te ontwikkelen als second location in de winkel voor haar iconische shampoo fles. In de jaren ’50 kreeg deze fles de huidige vorm met geschubde randen, die zowel verwijzen naar de vorm van een dennenappel als naar naar de schubben van een haar. Onder de douche vind je hem met je ogen dicht.

Winkeldisplays op maat.

Een mooie uitdaging voor de ontwerpers van de Virupa Ontwerp Studio, maar vooral de technical engineers om een display te produceren die én een één-op-één representatie van het merk Andrelon was en tevens passend binnen het budget van de opdrachtgever.

Uiteindelijk is gekozen voor een display opgebouwd uit vacuumgevormde gekleurde kunststofdelen op een metalen basis met verstelbare schappen om de mogelijkheid te bieden de diverse producten van Andrelon op een second location in de winkel onder de aandacht te brengen.

Meer referenties zien?

Of neem contact op!

Vloerdisplay haarverzorgingsmerk Andrelon