Naar inhoud

Andrelon - Unilever

Mh171017 J056

Merken bouwen op de fysieke winkelvloer

De vraag van Andrelon (onderdeel van Unilever) was om een vloerdisplay te ontwikkelen als 2nd location in de winkel voor haar iconische shampoo fles. In de jaren ’50 kreeg deze fles de huidige vorm met geschubde randen, die zowel verwijzen naar de vorm van een dennenappel als naar naar de schubben van een haar. Onder de douche vind je hem met je ogen dicht.

Een mooie uitdaging voor de ontwerpers, maar vooral de technical engineers om een display te produceren die én een één-op-één representatie van het merk Andrelon was en tevens passend binnen het budget van de opdrachtgever.

Uiteindelijk is gekozen voor een display met vacuumgevormde gekleurde kunststofdelen op een metalen basis met verstelbare schappen om de mogelijkheid te bieden de diverse producten van Andrelon op een 2nd location in de winkel onder de aandacht te brengen.

Mh171017 J056

Bringing brands to life Instore

Cookie-instellingen

Op onze website maken wij, en derde partijen, gebruik van cookies. Dit, om de diverse functionaliteiten op deze website mogelijk te maken, om het advertentieaanbod voor u te verbeteren en om inzicht te verkrijgen in het bezoekersgedrag op onze website. Door op de ‘Accepteren’ button te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Accepteren Weigeren